ANIMACIÓ LECTORA: La princesa dels matalassos

En un regne molt llunyà, una reina busca una princesa delicada com la flor de l’ametller per casar-la amb el seu fill. Però trobar una princesa de bo de bo no és una tasca tan senzilla, sobretot si han de passar la prova del pèsol i la candidata no té cap intenció de casar-se amb ningú… Aquest conte desexplicat és el què l’Oriol ens ha vingut a interpretar, a l’alumnat de cicle inicial, d’una manera esbojarrada i divertida. Ens ho hem passat d’allò més bé ja que hem escoltat, hem cantat, hem ballat, i sobretot, hem rigut molt!. Mireu, mireu, quines carones….

1 comentari

1. Mònica Sáez

QUINA ANIMACIÓ LECTORA MÉS XULA! ES NOTA QUE US HO VAU PASSAR MOLT BÉ, QUÈ DIVERTIT! HAUREM DE LLEGIR MÉS CONTES D’AQUESTA COL·LECCIÓ PER PASSAR BONES ESTONES.. A LA BIBLIOTECA N’HI HA MOLTS, VENIU!
    MÒNICA, MARE DE L’ERNEST