Bàsquet Pardinyes

El dimarts 25 de febrer dues jugadores, dos jugadors i dos tècnics del club Bàsquet Pardinyes han vingut a l’escola a fer-nos una demostració i una posterior xerrada sobre aquest esport tan dinàmic anomenat bàsquet.

L’Ander, en David, l’Eva i la Laura ens han fet un clínic ràpid de bàsquet, mostrant les seves habilitats i la seva estima pel seu esport

Els alumnes de quart, les seves senyoretes i els mestres d’EF han gaudit d’una estona de jocs, llançaments, conduccions i accions diverses relacionades amb el bàsquet.

Ens ho hem passat molt bé.

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí.