4t – SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG

Benvolgudes famílies.

Una setmana més us deixem unes quantes activitats que podeu anar realitzant al llarg de la setmana. Us animem a que les aneu treballant. Us demanem que ens retorneu l’activitat de català a les tutores corresponents i l’activitat d’anglès a la Roser (english@escolalamitjana.cat), abans del dia 10 de maig de 2020 perquè seran avaluables.

Ja sabeu que qualsevol dubte que tingueu ens podeu trobar mitjançant el correu electrònic que us vam facilitar.

Esperem poder veure’ns aviat!

Moltes gràcies.

Salutacions i cuideu-vos molt.

EQUIP CICLE MITJÀ

CATALÀ BIBLIOTECA
ACTIVITAT PER ENTREGAR ABANS DEL DIA 10/5/20:

Aquesta setmana heu d’enviar-nos un text lliure. Recordeu que heu de tenir en compte la coherència, la puntuació, l’ortografia i la presentació. Millor que la feu a mà i envieu una foto, ja que així podem veure la vostra cal·ligrafia.

Una vegada acabat el text heu de fer la rúbrica d’avaluació, on la vostra família també hi ha de participar.

ENVIEU-LA AL CORREU DE LA TUTORA CORRESPONENT:

tutoria4ta@escolalamitjana.cat

tutoria4tb@escolalamitjana.cat

Des de l’editorial Baula ens van facilitar l’accés gratuït a la Biblioteca de Ta-tum. Hi ha llibres per llegir de la vostra edat, 8-10 anys, en català i en castellà. Llegiu els que més us agradin.

Només cal registrar-se a la web i introduir el codi promo:

ta-tumAtuLado

Apunteu-vos sobretot el nom d’usuari i la contrasenya en algun lloc per totes les vegades que hi vulgueu entrar.

Quan us demani a quina classe heu d’anar, no en feu cas, ja que no en teniu cap assignada. Aneu al menú de dalt a l’esquerra i clickeu als llibres.

Bona lectura!

MATEMÀTIQUES ANGLÈS
Podeu fer aquest problema:

UNIT 7: A HEALTHY DIET

Listen: Track 7.mp3

and do the following activities

LISTENING.pdf

AVALUABLE: podeu enregistrar 3 ó 4 diàlegs amb la participació de la família, seguint el model de la p.3 i enviar-me’ls a

english@escolalamitjana.cat

**To practice and play:

(DO NOT print. Just practice at home)

WHERE IS….?

DO YOU LIKE…?

MEDI / PROJECTE EDUCACIÓ FÍSICA
Us fem una proposta una mica diferent, esperem que us agradi, recordeu que és voluntària.

Pregunta: Vam conviure amb els dinosaures?

TRANSPORT DE DIARIS 2

Fer curses portant els diaris amb el cap, sense mans…

1. Clàudia Mòdol

Hola Pau Jorge,

és veritat que la imatge dels bitllets i les monedes pot despistar-vos.

Llavors, decidim que per a fer les dues combinacions de bitllets i monedes podeu utilitzar els diners que surten a la imatge tantes vegades com necessiteu. Hi ha 2 bitllets de 5€, però si voleu fer una combinació amb 4 bitllets de 5€ també podeu. Espero haver resolt el teu dubte i el de tots!

Una abraçada!

1. Antonieta

Bona tarde, agrairia que els documents i les activitats que els nens i nenes han de presentar estiguessin amb microsoft word.
    Gràcies