2n-SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG

Hola famílies!

Com esteu? Esperem que molt bé.

Nosaltres tenim moltíssimes ganes de fer-vos una abraçada.

Ja hem arribat a la primera setmana de maig. Aquí us deixem algunes activitats. Recordeu que només cal enviar aquelles que hi posa avaluable.

Una abraçada ben gran

Tània i Txell

CATALÀ Agafa un dels llibres que hagis llegit aquests dies i fes-ne la fitxa que et posem a continuació: 

FITXA LECTURA

Fixa’t en l’ortografia: majúscula a principi de frase, comes, punts i punt final.

Avaluable

CASTELLÀ Realiza estas actividades para practicar el uso de la ch.

Juega a ordenar palabras que contienen la h y la ch..

MATES AcTRIvitats: Juguem a sumar nombres senars

Avaluable

Continuem fent cada dia la sessió del Bmath

ANGLÈS THE DAYS OF THE WEEK

MONTHS OF THE YEAR

HOW’S THE WEATHER?

UNIT 8: MY HOUSE

prepositions : IN / ON / UNDER

Listen to the song Where is it?

and do the activities

MY HOUSE – DAY 3.pdf

AVALUABLE: activities 3 and 4

**To practice and play:

Rooms

Furniture

Clean and green

MEDI Què passa amb la natura durant el confinament?
ARTÍSTICA Aquesta setmana us proposem una activitat per treballar les emocions mitjançant l’art.Heu d’escoltar aquesta peça musical i projectar el que heu sentit a l’escoltar-la mitjançant un dibuix. Podeu utilitzar els materials que vulgueu. Si vols, envia’ns una foto amb el resultat.
EDUCACIÓ FÍSICA Exercicis d’activació del cos

Ioga per a tots

Podeu enviar fotos d’una de les activitats al  correu electrònic:

educaciofisica2@escolalamitjana.cat 

2 comentaris

  1. Paula Dejuan Betrian

    Bon dia companys
    avui fent anglès hem trobat un video que es diu “Fun kids english” i ens ha agradat molt.
    Espero que us agradi,
    adeu.

    Paula

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>