1. Judith

👏👏👏👏👏👏 quina sorpresa més bonica!!!!
    Gràcies a totes i tots. Això ens dona ànims!!!!!
    Junts ho aconseguirem!!💪💪
    Nosaltres també us trobem molt a faltar!!
    Nosaltres també ens quedem a casa😉

2. Montse

Gràcies per aquest vídeo ! Ens ha injectat un munt d energia 😃😃 esperem que estigueu tots bé 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Una abraçada molt forta de part del Pol ( i de tots nosaltres ) 😘😘😘😘 joemquedoacasa

3. Núria Puig Bergallo

Oohhhh💗💗💗 moltíssimes gràcies per aquest video. L’Iker i el Pere l’han estat mirant detingudament. Ells son molt grans, son els qui ens ensenyen a viure aquests moments tan diferents i difícils de la millor manera..perque sempre tenen un somriure a la boca i perque en cap moment es queixen per sortir al carrer, o per anar a comprar o per anar a la plaça…o per anar a Castellnou!!!…..son un gran exemple a admirar. Aviat ens retrobarem mentres #nosaltresensquedemacasa.

Una abraçada gegant!!
    Iker, Pere, Josemi i Núria

4. Núria

Quin video més bònic, us trobem a faltar. Desde casa la Maria Tejero, l’Anna Tejero i l’Arnau Sarri us enviem una abraçada molt forta. Sou les/els millors!!!!

5. Marta Gallart López

Com ens ha agradat el video, es precios! Com sempre demostréu que sou el millor equip de mestres del món! Us trobem molt a faltar i la Martina i la Rocío no paren de preguntar per l’escola i per tots i cada un de vosaltres. Gràcies i mes gràcies! Junts, tot anira bé! 🌈

6. Joan sabariego

Gràcies pel vídeo, m’agradat molt veure i recordar als profes i companys. Trobo a faltar molt a la Dolors i també jugar al pati amb els meus amics. Tot anirà bé.

Jo hem quedo a casa.

Joan Sabariego

7. Khadidja (mamá Lina)

Muchísimas gracias a todos es muy bonito ,hais animado a mis niñas ,la verdad sois increíbles, mis saludos y respecto a todos.gracias.
    Todo va ir bien
    Nosotros quedamos en casa.

8. Eli Martinez

Oooohhhh!!! Moltíssimes gràcies, nosaltres també us trobem a faltar i la Noa diu que prefereix tornar a l’escola.
    Entre tots ho aconseguirem!
    Nosaltres també ens quedem a casa

9. Laia

Moltes gràcies per aquest video que ens heu regalat, sou un molt bon equip i us admirem molt, feu molt bona feina!!!! L’Unai i l’Ona tenen moltes ganes de veure-us i donar-vos una forta abraçada….que sigui molt aviat!!!!☺️

10. Valentina, Mireia i Joan

Moltes gràcies pel vídeo! Ha estat emocionant veure-us a totes i tots! Procurem viure aquests moments de la millor manera i compartim les vostres recomanacions i desitjos. Una abraçada gran i salut per a tothom!

11. Família Medina Butragueño

Moltes gràcies per fer-vos propers en un moment en que estem tots tan allunyats, avui heu entrat a casa nostra per una finestra màgica amb la cançó que tots els nens se saben seva i la sorpresai la forma ens ha emocionat a tots. Gràcies.
    Esperem retrobar-vos a tots ben aviat

12. Família Lapeña Vinyes

Que xulo!
    Ens ha agradat moltíssim, sou un equip 10 de mestres!
    A casa ens posem de tant en tant a fer tasques per no rovellar-nos però res és igual com fer-ho a l’Escola.
    #joemquedoacasa
    Roger-Jordi-Oriol-Jesús-Ester

13. Paula Fernández Ichart

Soc la Paula de 6èB, m’ha agradat molt el video, i espero tornar el mes aviat possible a l’escola! #JoEmQuedoACasa Fins aviat!!:)

14. Georgina

Hola, ens ha agradat moltíssim poder-vos veure en aquest video, ens ha fet moltíssima il·lusió.
    Tenim moltes ganes de tornar a l’escola.
    Cuideu-vos molt, molt, molt, molt, molt, molt, molt!!!
    Nosaltres també ens quedem a casa
    Una abraçada ben forta
    Bruna, Lila, Lau, Georgina i Carles

15. Yasmina Muñoz

Ens ha agradat molt el video i aixo de veure als mestres ha ilusionat molt a Lia, trova molt a faltar l,escola i els seus companys.
    Una abraçada,cuideu-vos

16. Cristina Tomás Lamora

🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🏘🏘🏘🏘🏘🏘🏘🏘🤸‍♀️🤸‍♂️🤸‍♀️🤸‍♂️moltes gràcies pel video. Petons I anims.
    Fins aviat!!!!