La setmana de la Pau

Els alumnes de 4t han estat treballant durant una setmana el tema de la Pau, amb motiu del Dia de la Pau (30 de gener). L’escola va decidir que tots conjuntament fariem un acte de commemoració aquest dia. Per treballar-ho durant la setmana anterior van escollir la cançó d’Imagine, amb motiu dels 40 anys de la mort de John Lennon. Els alumnes de 4t van estar treballant la biografia del compositor i cantant, així com la seva cançó, himne de la pau. També van elaborar unes flors de colors i amb elles van confeccionar un mural pel passadís de l’escola.

Esperem que el dia de la reunió pedagògica en podreu gaudir.