CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any tornem a celebrar a l’escola el Certamen de lectura en veu alta pels alumnes de 4t i 5è de Primària.

Aquest certamen és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana l’objectiu de la qual és promocionar la llengua i la cultura catalanes. Aquest any el certament s’ha renovat i ha introduït alguns canvis per poder adaptar-se a la nova situació en la que ens troben.

Des de l’escola també hem hagut de fer algunes adaptacions per poder celebrar el certamen. Els guanyadors del Certamen seran els representants de l’Escola la Mitjana en el XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

Els nostres alumnes s’han preparat durant uns mesos en fer una correcta lectura expressiva i comunicativa. Per al desenvolupament del certament els alumnes de 4t i 5è de Primària han treballat tres lectures. El dia del certamen a l’escola (aquest dijous els alumnes de 5è i el divendres els de 4t) llegiran un text agafat a l’atzar d’entre els tres textos diferents dels següents llibres:

• Grumets vermells: “La balada del Petit Jack” i “El refugi del Tarek”.
  • Grumets verds: “Pau Casals i el noi que tocava el violí”.

Tots els participants rebran un diploma acreditatiu de la seva participació al certament i un punt de llibre. Els dos finalistes i semifinalistes rebran també un obsequi per part de l’escola.

Ah!!!! I recordeu que el curs passat van crear una nova categoria on elegíem a dos alumnes entre tots els participats com a representants de l’esforç i el treball fet.

COMISSIO DE BIBLIOTECA