COMENÇA LA RÀDIO

L’alumnat de 6è ja hem començat el projecte Ràdio i el treballarem durant tot el curs. De moment hem après com és una ràdio, hem fet una entrevista a Catalunya Ràdio, hem demanat permís a la directora a través d’una carta per poder realitzar-la, i hem treballat el guió i cadascuna de les diferents seccions.

La ràdio ha començat avui  13 d’octubre a les 10:35h i el farem tots els dilluns, els dimecres i els divendres a la mateixa hora.

L’Asmae i el Gabriel han tingut el plaer de fer el primer programa de ràdio, i han entrevistat al Cesc Fuentes de 5èA.

La ràdio la realitzem en parelles i la podeu escoltar al bloc de l’escola EN DIRECTE.

Esperem que l’escolteu i us agradi!

Els alumnes de sisè