Dia mundial de l’educació física al carrer

En commemoració al dia de l’educació física al carrer (28 d’abril), l’alumnat de P4 va realitzar diferents activitats/jocs esportius a la pista de primària.

• L’educació física és una eina fonamental per al desenvolupament integral i integrador dels nostres infants que reporta beneficis físics, psíquics i socials.
  • L’educació física és un mitjà idoni per fomentar estils de vida actius i saludables per trencar els elevats índex de  sedentarisme i obesitat.
  • L’educació física ofereix un escenari immillorable d’aprenentatge personal, social i cultural que permet construir i desenvolupar les actituds i els valors necessaris per viure i conviure en societat.

PER UNA EDUCACIÓ FÍSICA PER A LA VIDA!!  VISCA L’EDUCACIÓ FÍSICA!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *