GUANYADORS/ES DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA DE L’ESCOLA LA MITJANA

Dilluns al matí vam entregar els premis als guanyadors/es del certamen de lectura en veu alta que vam celebrar a l’escola els dies 17 i 18 de desembre.

Aquesta entrega l’hem fet a la sala de mestres i els alumnes ho han seguit des de l’aula per videoconferència.

L’entrega l’ha realitzat la directora Meritxell Soler, la cap d’estudis Eva Avilés i les mestres Elena Mo i Montserrat Segarra que formaven part junt amb l’Eva del jurat d’aquest certament.

Els/les guanyadors/es han sigut els següents:

• GRUMETS VERMELLS, alumnes de 4t de primària:

Finalista: JOAN CANO

Semifinalista: CESC FUENTES

• GRUMETS VERDS, alumnes de 5è de primària:

Finalista: SARA PEREZ

Semifinalista: PAU JORGE

• PREMI ESPECIAL a l’esforç i treball:

EDUARDO FERNÁNDEZ

RAÚL COLLADO

Felicitats a tot l’alumnat pel treball i les ganes de participar en aquest certamen de lectura en veu alta.

COMISSIÓ DE LA BIBLIOTECA.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any tornem a celebrar a l’escola el Certamen de lectura en veu alta pels alumnes de 4t i 5è de Primària.

Aquest certamen és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana l’objectiu de la qual és promocionar la llengua i la cultura catalanes. Aquest any el certament s’ha renovat i ha introduït alguns canvis per poder adaptar-se a la nova situació en la que ens troben.

Des de l’escola també hem hagut de fer algunes adaptacions per poder celebrar el certamen. Els guanyadors del Certamen seran els representants de l’Escola la Mitjana en el XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

Els nostres alumnes s’han preparat durant uns mesos en fer una correcta lectura expressiva i comunicativa. Per al desenvolupament del certament els alumnes de 4t i 5è de Primària han treballat tres lectures. El dia del certamen a l’escola (aquest dijous els alumnes de 5è i el divendres els de 4t) llegiran un text agafat a l’atzar d’entre els tres textos diferents dels següents llibres:

• Grumets vermells: “La balada del Petit Jack” i “El refugi del Tarek”.
  • Grumets verds: “Pau Casals i el noi que tocava el violí”.

Tots els participants rebran un diploma acreditatiu de la seva participació al certament i un punt de llibre. Els dos finalistes i semifinalistes rebran també un obsequi per part de l’escola.

Ah!!!! I recordeu que el curs passat van crear una nova categoria on elegíem a dos alumnes entre tots els participats com a representants de l’esforç i el treball fet.

COMISSIO DE BIBLIOTECA

LLEIDA, CARRERS DE VALORS D’UNA CIUTAT EDUCADORA

Benvolgudes famílies,

El passat dia 30 de novembre es va celebrar el “Dia Internacional de la Ciutat Educadora” i l’escola La Mitjana ha volgut formar part d’aquest dia.

Per celebrar-ho ens hem fet algunes fotografies davant de la “nova” placa del Carrer Josep Pallach: “Carrer de la ciutat Educadora i Constructiva”.

Aquesta placa estarà durant el dia d’avui per “reanomenar” el carrer de la nostra escola.

Delegats d’aquest curs

Aquest any celebrem una Castanyada diferent

Tot i que les circumstàncies actuals no ens permeten celebrar la festa de la Castanyada tal i com estem acostumats compartint danses, panellets i castanyes amb les famílies, no hem volgut deixar de celebrar-la. Les activitats s’han adaptat a la nova situació i els infants han pogut gaudir de la Castanyada i de Halloween amb molta il·lusió.

Aquí us deixem un recull de fotos i vídeos de les activitats que s’han realitzat durant aquesta setmana.

Bona Castanyada!!