Activitats extraescolars Curs 2023-2024

Recordeu que en totes les activitats (excepte Acollida Matinal) cal un nombre mínim d’inscrits per tal que es realitzi l’activitat.

A continuació detallem els horaris i els grups en que s’oferirà cadascuna:

EXTRAESCOLARS LA DRAGA 2023 – 2024

Trobareu informació més detallada de cada activitat, preus i períodes de inscripció als tríptics que s’adjunten (veure links) així com a les webs de les empreses organitzadores.

Sotrac

Sotrac és l’empresa encarregada de realitzar l’ACOLLIDA MATINAL i oferta diferents activitats moltes d’elles ja consolidades des de fa molt de temps a la nostra escola.

Mes informació sobre el funcionament de l’Acollida Matinal aquí.

Les propostes que s’ofereixen són MECANOGRAFIA, on els nens/es poden aprendre i millorar la tècnica de teclejar sense errors i rapidesa. TEATRE, on tenir el primer contacte amb el mon de les arts escèniques. SENSIBILITZACIÓ MUSICAL, per iniciar-se en el món musical. NATACIÓ, activitat realitzada al Club Natació Banyoles amb monitors del CNB. Finalment, s’ofereix CASAL DE TARDA per poder allargar l’horari escolar i compaginar amb l’horari laboral.

www.sotrac.cat

o trucant al telèfon 650479683

Inscripcions obertes durant el mes de juliol !!

Consell Esportiu del Pla de l’Estany

El Consell Esportiu del Pla de l’Estany ens oferta diferents activitats extraescolars amb la finalitat d’iniciar als alumnes a la pràctica d’activitat física i crear hàbits esportius i saludables tot treballant els valors a través de l’esport.

Les propostes que s’ofereixen són MULTIESPORT (més info aquí) activitat esportiva plenament consolidada a la nostra escola i BALL I RITME (més info aquí). L’objectiu és que a través d’una oferta poliesportiva de qualitat s’ajudi a millorar el desenvolupament motriu, personal i emocional del nen/a participant

Des del curs passat també s’ofereix ESCACS (més info aquí) en els grups de 3er a 6è gràcies a la col·laboració amb el Club Escacs Banyoles.

www.ceplaestany.cat

www.ceplaestany.cat/Activitats/Escolarifamiliar/ActivitatsEscolarsifamiliars/tabid/293/id/181/Default.aspx

o trucant al telèfon 972581344.

espai_TIC

Tríptic espai_TIC

L’acadèmia banyolina espai_TIC ens oferta ROBÒTICA EDUCATIVA I CREACIÓ DE VIDEOJOCS per alumnes d’educació primària on l’aprenentatge es fa en petits grups cooperatius.

www.espaitic.cat

o trucant al telèfon 691968867

Little England

Tríptic Little England

L’activitat d’ANGLÈS serà feta per l’acadèmia banyolina Little England. D’una forma dinàmica i amb professors nadius potenciaran l’aprenentatge d’aquesta llengua.

www.littleengland.info/

o trucant al telèfon 692603563

Dibuix Manga

Una novetat d’aquest any es el dibuix Manga. La Beti es una gran apassionada delManga i la cultura Japonesa. Es Artista, especialitzada en dibuix Manga.

Tríptic Dibuix Manga