VISITA A RÀDIO BANYOLES

Els alumnes de 6è han anat a visitar les instal·lacions de Ràdio Banyoles. Cada curs s’ha dividit en dos grups per tal d’encabir un número adequat als estudis de l’emissora. Un treballador ens ha rebut i ens ha explicat com treballen. Ens han comentat que hi ha dos tipus d’emissores: les anomenades genèriques, on donen informació i hi fan reportatges diversos; i unes altres que són les radiofórmules que posen música tot el dia. Ràdio Banyoles estaria entre aquestes dues, ja que intercala notícies del Pla de l’Estany amb sessions de música contínua.

La visita ha estat de caire teòric ja que tots els alumnes de 6è aniran un moment o altre a gravar als estudis perquè hem lligat el tema del pati a la nostra mida.

Mentre mig grup era dins, l’altre mig ha anat a la Plça de les Monges a esmorzar i jugar amb els gronxadors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *