REPTES COOPERATIUS

Aquest primer trimestre, a cicle mitjà i superior, hem fet un treball de reptes cooperatius per tal de treballar les relacions interpersonals entre els membres del grup, i d’aquesta manera despertar actituds solidàries i buscar situacions per resoldre conflictes entre tots/es.

Hem deixat de banda el guanyar i perdre, la competitivitat i moltes altres actituds que a vegades es creen davant el joc. Ens hem basat en el treball en equip, la presa de decisions, la recerca de solucions i l’autosuperació.

Sabeu què és un repte cooperatiu?

• Un repte que només es pot superar amb la participació activa de tots els membres del grup. Si un repte només el poden aconseguir una part dels components del grup, no és cooperatiu.
  • Cal tenir un objectiu clar a aconseguir.

I quins són els passos necessaris per fer un repte? A nosaltres ens han anat molt bé aquests!

PENSAR, DECIDIR  i ACTUAR

Aquí us deixem unes fotos del reptes que hem fet, alguns plantejats per la mestra, alguns per alumnes d’altres escoles i d’altres inventats per nosaltres.

FOTOS 3rFOTOS 4tFOTOS 5èFOTOS 6è