ELS NENS I NENES PODEM CANVIAR EL MÓN!

No us podeu perdre el discurs de la Greta a la Cimera del clima organitzada per l’ONU. “Jo no hauria de ser aquí, hauria de ser a l’altra banda de l’oceà de tornada a l’escola. I tot i així us acosteu als joves a la recerca d’esperança. Com us atreviu?”, els va dir Thunberg repetidament durant una intervenció en què va acusar els dirigents d’haver-li “robat els somnis i la infància” amb els seus “discursos buits”. L’acusació no la va escoltar el president nord-americà, Donald Trump, que només va treure el cap a la sala per a les intervencions del primer ministre de l’Índia, Narendra Modi, i de la cancellera alemanya, Angela Merkel.

Tasca: Escolteu el discurs i busqueu què vol dir ONU i amb quina finalitat es va crear? The change is coming!