XARXES SOCIALS I EL SEU BON ÚS.

Avui, pares, alumnes i mestres de cicle superior, hem gaudit d’una xerrada reflexiva sobre el correcte ús de les xarxes socials amb l’expertesa d’en Faust Moreno, agent responsable del Servei de Relació amb la Comunitat, i la Gràcia Compta, directora de l’EAP i coordinadora dels Serveis educatius del Pla de l’Estany.

En una primera part les famílies heu pogut escoltar els aspectes que cal tenir presents com a pares per tal de vetllar i garantir que els vostres fills utilitzin les xarxes correctament, mentre, paral·lelament, els alumnes feien un treball de reflexió partint de possibles situacions fruit d’interaccions via xarxes socials. Després d’aquesta primera part hem obert un espai de debat, plantejant un parell de preguntes, per apropar les visions de grans i petits i buscar un espai comú per acompanyar als infants en aquest bon ús i educar-los des de tota la comunitat educativa.

FOTOGRAFIES

VÍDEO: TU VIDA ENTERA ESTÁ EN INTERNET… Y PUEDEN USARLA CONTRA TI.