ENS FEM GRANS!

IMG_20150907_111600

Els alumnes de 1r ja hem deixat el passadís d’Educació Infantil per començar la nostra nova etapa de Primària.

Estem molt motivats per aprendre un munt, però també una mica espantats perquè ens han dit que a Primària ens posaran deures… quina por!

Quan hem arribat a l’aula el primer dia ens hem trobat amb les taules i cadires ben arraconades i hem hagut de decidir com volem tenir la nostra aula. Aquests primers dies estem molt enfeinats prenent decisions i posant-nos d’acord. De ben segur que ben aviat us podrem ensenyar a través de la web quin ha estat el resultat.

Us convidem a què durant el curs aneu entrant a la web a mirar i remenar tot allò que fem.

Alumnes de 1r

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *