PROJECTE DELS SOMIATRUITES

Somiem? Els nens i nenes de 2n hem començat un projecte compartit amb els pares on ens permet somiar i també conèixer les persones que treballen a la nostra escola. Aquest projecte es diu SOMIATRUITES
Durant 6 divendres, farem sis tallers . Aquests són:
L’escola dels somiatruites: els alumnes hem observat imatges de diferents escoles i hem imaginat com seria la nostra escola ideal. Per equips hem dissenyat diversos espais i entre tots hem triat: EL PATI. Hem anat a veure aquest espai i hem observat la forma que té. Ara, amb l’ajuda dels pares construirem una maqueta del nostre pati ideal.
La brigada dels somiatruites: hem passejat per la nostra escola i hem mirat el que ens agradava i el que no ens agradava. Ho hem posat en comú i ens hem posat d’acord de què volem millorar. Hem decidit que volem posar flors a les jardineres i també volem un camí d’aigua a la tanca.
Els follets de l’escola: amb una descripció d’una persona a la mà i amb l’ajuda del bee-bot hem d’arribar a la fotografia d’aquelles persones que fan altres feines a l’escola a més a més de la de mestres.
Repte de geocaching: amb aquest taller aprenem a orientar-nos en un plànol cercant tresors i missatges amagats. Després nosaltres hem de dissenyar un altre plànol pels nostres companys.
Maquillatge: fem el disseny del maquillatge que ens agradaria portar per l’obre de teatre que farem a final de curs i ho provem a la nostra cara.
Decorat de l’obre: entre tots, a poc a poc anem fem el decorat per l’obra que representarem a la mostra de teatre escolar de Banyoles.

Gràcies pares i mares per venir-nos ajudar! Ens agrada moltíssim

Voleu veure les fotos? Cliqueu aquí