CONCURS “AIXÒ PINTA BÉ”

Els alumnes de cicle inicial estan d’enhorabona!

Tots dos cursos han estat classificats per a l’entrega de premis del concurs que organitza la Diputació de Girona; Això pinta bé.

En aquest concurs els alumnes han de representar en un treball plàstic el contingut d’una activitat dels museus o entitats de la nostra ciutat que treballen l’entorn i el patrimoni.

En el cas dels alumnes de 1r van participar al concurs amb l’obra “Despartem al drac”. Van fer el treball a partir de la sortida amb l’Escola de natura: Les llegendes de l’estany. Mentre que els alumnes de 2n van presentar “Dinosaures confinats”, creació feta a partir de l’activitat “Animals del passat: excavem-los” que es realitza al Museu Arqueològic de Banyoles.

L’entrega de premis es va fer telemàticament el passat divendres 12 de juny i els resultats van ser els següents:

Del programa Indika, en la categoria de primària, els alumnes de 2n van ser els GUANYADORS!

Del programa Del mar als cims, en la categoria de primària, els alumnes de 1r van quedar EN SEGON LLOC!

Felicitats a tots i totes!

En aquest ENLLAÇ podreu veure tots els resultats i també les imatges de les obres que van ser finalistes.

Cal destacar que aquest any el treball artístic s’ha fet a partir de dibuixos que els alumnes, des de casa, han enviat a les mestres amb l’ajuda dels pares i mares. Per això, podem dir que el premi és per tots. Gràcies famílies.