EDUQUEM EN FAMÍLIA.- L’ESPORT A LA INFANTESA: QUIN, COM, QUAN I QUANT

Dijous 22 de febrer a les 9 del vespre al gimnàs de l’Escola La Draga. (entrada porta estany)

L’esport no només és un dels elements més característics i definitoris de la nostra societat actual, sinó que s’ha constituït en un escenari de primera magnitud per a l’aprenentatge i la socialització d’infants i joves.

Hem reflexionat prou sobre les condicions que han d’envoltar la pràctica esportiva per tal que desplegui, en el sentit desitjat, tot el seu potencial formatiu? Estem segurs que l’esport en edat escolar aporta els valors que li suposem? I pel que fa a la salut, estem segurs que l’esport infantil és una font de salut i de benestar per al present i per al futur de les nostres filles i fills?

En aquesta conferència intentarem respondre alguns d’aquests interrogants… Quin esport és convenient per a la infància? Com ha de ser l’esport infantil per desplegar el seu potencial formatiu? Quant esport cal fer durant les edats de creixement? Quan cal començar a fer esport?… i d’altres que sorgeixin del debat i el contrast de parers.

El Dr. Albert Batalla Flores, Professor Titular d’Universitat a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, ens parlarà de tot això a la primera sessió de l’eduquem Esport a la infantesa: quin, com, quan i quant.