QUI SAP SI A LES ESTUNES TROBAREM UNA GOJA!!

Segons la tradició, les ESTUNES és el lloc on viuen les GOGES i ,nosaltres, aquest dimarts 4 de desembre hi hem anat.

Hem sortit a peu de l’escola i tot xino-xano hem arribat a l’aparcament de les Estunes, on  hem esmorzat i  jugat.

Després hem vist un cartell amb un dibuix d’una Goja que ens indicava un camí i l’hem seguit. Tot d’una hem escoltat una melodia, ens hem preguntat d’on venia i qui la cantava i…., de sobte, ha aparegut una GOJA vestida de groc i amb els cabells daurats ,QUINA SORPRESA!!!

Ens ha donat un missatge molt important: “cuideu la natura” . Quan ha marxat, hem continuat caminant per un camí ple de roures i alzines fins a arribar a un lloc preciós.

Aquí, després de jugar una estoneta, ens hem separat en dos grups. Mentre un grup escoltava la llegenda de les Goges, l’altre entrava en un paratge ben singular, a dins d’una esquerda. QUINA AVENTURA!!!. Llavors hem fet canvis de grup.

Després de tantes emocions se’ns ha obert la gana i hem dinat. I ja amb les forces ben recuperades, hem tornat a jugar i qui ha volgut ha entrat a l’esquerda un altre cop.

Però, encara quedava una altra sorpresa, pel voltants, hem trobat dues capsetes una mica misterioses, les hem obert i a dins hi havia monedes de xocolata i unes pedres màgiques que fan que tinguem somnis preciosos!!!. Qui sap si ens les han deixat les Goges…

Finalment hem tornat a peu cap a l’escola i pel camí hem trobat uns caquilers plens de caquis. Qui ha volgut els ha tastat , però la boca ens ha quedat ben peluda!!!

Quin dia tan ple d’emocions, segur que el recordarem durant molt de temps!!!

Aquí us deixem un video i fotos.

LES ESTUNES