VISITA DE LA CLÀUDIA CEDÓ, PREGONERA DE LA FESTA MAJOR

Els alumnes de 5è curs de la Draga hem rebut la visita de la pregonera de la Festa Major de Banyoles, la Clàudia Cedó. Ens ha explicat que és dramaturga i psicòloga. Ha treballat amb molts de grups amb risc d’exclusió social, com ara persones amb autisme, amb drogodependents o amb centres penitenciaris. Actualment, però, es dedica exclusivament al món teatral.

Hem vist que es tracta d’una persona molt simpàtica i espontània. Quan ha arribat, el primer que hem pogut observar és que està embarrassada. Ens ha dit que serà una nena i que li posaran de nom Pepa. Ens ha demanat si creiem que amb aquest nom li pot passar que la comparin amb la Pepa Pig. Alguns nens han dit que sí, però d’altres ni s’ho havien plantejat. Segurament seguiran pensant que aquest nom és l’adient per la nena.

Li hem preguntat també si ja havia fet el pregó. Ens ha comentat que encara no el tenia tot però que volia fer alguna cosa diferent. Des de l’ajuntament li van dir que havia de durar uns 45 minuts però ella creu que serà d’uns 20 minuts. Segurament farà una espècie d’obra teatral per fer-ho més original.

Per acabar, li hem demanat si ens podia ajudar. Com que els alumnes de 5è farem el pregó de l’escola la Draga i el llegirem davant de tothom, volem que ens digui com començar-lo. Aquesta és la frase que ens ha dit:

“La Festa Major de Banyoles sempre ha estat dins del meu cor”

Gràcies Clàudia!

??