Posicionament de l’AMPA de l’escola La Draga en relació a l’1O

L’AMPA de La Draga en tant que mares i pares compromesos amb la escola pública, catalana i democràtica fem nostre el comunicat (< clica) de la FaPaC de repulsa a les accions dutes a terme per l’estat espanyol amb l’objectiu de retallar els drets i les llibertats del nostre país i d’impedir la lliure participació dels ciutadans al referèndum d’autodeterminació de l’1-O a Catalunya. De la mateixa manera ens volem adherir al manifest  (< clica) “Escoles obertes. Obrim les escoles a la democràcia” i donem tot el nostre suport als responsables dels centres educatius que acolliran meses electorals aquest pròxim diumenge.

En especial l’AMPA de La Draga volem mostrar l’adhesió total a les accions que la comunitat educativa (direcció, mestres, treballadors, pares, mares, alumnes i exalumnes) de l’escola Baldiri Reixac i de l’escola bressol La Balca i les escoles de la comarca que siguin seu electoral vulguin dur a terme i ens posem a la seva disposició en aquests dies claus per la defensa de la nostra sobirania i les nostres llibertats.

Banyoles, 28 de setembre de 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *