Novetats en el servei de menjador!

Benvolgudes famílies,

Desde l’AMPA us volem informar que en el curs 2018-2019 el servei de menjador anirà a càrrec de l’empresa Fundació Pere Tarrés. Us adjuntem una carta de presentació de l’empresa on veureu les millores alimentaries que ens ofereixen 1.Carta presentació Pere Tarrés

Totes aquelles famílies que hagin de fer ús del servei de menjador durant aquest curs escolar (fixes i eventuals) han de seguir les següents instruccions:

• Registrar-se a l’aplicació AMPASoft (properament explicarem com registrar-s’hi).
  • Omplir i signar la fitxa d’inscripció, document adjunt 3.Fitxa d’inscripció menjador, que es pot enviar escanejat a acuevas@peretarres.org o portar de l’1 al 10 de setembre a l’escola i entregar-ho a la coordinadora de menjador.

Els preus del menú seran:

• Alumnes fixes 6€
  • Alumnes eventuals 6,80€

El mes de setembre us convocarem a una reunió per presentar-vos la nova empresa i poder aclarir tots els dubtes que tingueu.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres ampa@ceipladraga.cat o menjador.ampaladraga@gmail.com