PER LA CASTANYADA, TEATRE

Els alumnes de 6è, hem preparat unes obres de tetare que hem representat davant tots els alumnes de l’escola. Ens ha fet molta il.lusió ser els protagonistes d’aquestes històries! No us les perdeu.

Les obres de teatre de 6è B, heu de fer clic als següents… Llegeix més»

TROBADA ESPORTIVA DE 4T

Els alumnes de 4t de l’Escola hem participat a la trobada esportiva que ha tingut lloc el passat dijous 7 de novembre al Parc de la Draga. Hem coincidit amb molts companys d’altres escoles de la comarca i ens ho hem passat molt bé!!

SETMANA DE LA CIÈNCIA

El divendres 8 de novembre va començar la XV Setmana de la Ciència del Pla de l’estany i per això a l’escola La Draga hem fet una presentació conjunta per donar-li la benvinguda.
La Quimiqueta i la seva companya de laboratori ens han demanat ajuda per… Llegeix més»

PLANTES AROMÀTIQUES

Aquest divendres hem anat a comprar plantes aromàtiques a la Floristeria que hi ha prop de l’escola.Tots hem pogut triar quina feia més bona olor.
A la tarda han vingut alguns pares voluntaris per ajudar-nos a plantar les plantes aromàtiques a les jardineres del pati gran.Ens… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA

Dimecres 30 d’octubre tota l’escola vam compartir la festa de la castanyada a ritme de danses i castanyes.
Us deixem un enllaç amb un vídeo on podeu veure totes les danses i un altre amb un conjunt de fotografies de la tarda.
BONA CASTANYADA A TOTHOM!
DANSES… Llegeix més»