Els nens i nenes de 3r ens endinsem en un projecte de les 3R

Les i els alumnes de 3r tot just hem començat a treballar en un projecte que ens té molt entusiasmats.

Partint de la base de les 3R (reduir, reciclar i reutilizar), estem planificant i construint un hivernacle ecològic que conté el seu propi sistema de regadiu casolà i un mecanisme d’aprofitament de l’aigua de la pluja. Aquest ens permetrà tenir les plantes que tenim al pati ben protegides i cuidades. Per aconseguir-ho necessitem molt material reciclat, com per exemple:

• Ampolles de plàstic d’1,5 o 2 L transparents.
  • Ampolles de 50 cl transparents.
  • Ampolles de 5 L transparents.

Agraïm la col·laboració de totes les famílies de l’escola que ens ajudin a aconseguir el material. Moltes gràcies!!

Si voleu veure més sobre el nostre projecte, aquí ens podeu veure treballar de valent en el procés de creació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *