Una passejada pel barri

Els nens i nenes de la Classe de l’Elsa (P5), hem fet una passejada pels voltants de l’escola. Durant l’activitat hem tingut l’assessorament i la guia d’un membre de la Societat d’Estudis de la Verneda de Sant Martí. De la seva mà ens hem convertit en detectius del passat, hem buscat què hi havia abans al barri i els senyals ocults que hi queden.

Així hem conegut els vestigis que encara queden del poble de Sant Martí (l’església, les masies…) i dels camins de l’Edat Mitjana. Hem vist i analitzat algunes de les primeres construccions que van donar pas a la ciutat (els blocs de pisos dissenyats per l’arquitecte Casas). Hem descobert la història dels parcs de la Palmera i de Sant Martí i hem sabut que la nostra escola va ser la primera del barri.

Ha estat una experiència molt positiva per a tots i ens ho hem passat molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *