Escola Joventut

Visible groups: All participants

LLISTA D'ASSIGNACIÓ I LLISTA D'ESPERA PREINSCRIPCIONS CURS 20-21

by Administrador/a a8015247 -

Podeu consultar el llistat d'assignació i llista d'espera de la preinscripció 20-21 clicant el següent enllaç.

LLISTAT ASSIGNACIÓ

LLISTA D'ESPERA

PLA OBERTURA CENTRE

by Administrador/a a8015247 -

Podeu consultar el Pla d'obertura de centre d'aquest juny 2020:

PLA D'OBERTURA DE CENTRE. JUNY 2020

Aquest és un pla que es podrà anar modificant en funció de les noves instruccions que ens arribin del Departament d' Educació.

Podeu contactar amb l'escola a través del correu a8015247@xtec.cat  si teniu algun dubte.

PLA D'OBERTURA DE CENTRE

PLA D'OBERTURA DE CENTRE. 2 al 19 de juny

EL CURS ACABARÀ TELEMÀTICAMENT EL DIA 19 DE JUNY.

Estem elaborant el Pla d'Obertura de centre. Aquest Pla preveu dur a terme les següents activitats:

- EDUCACIÓ INFANTIL. Servei d'acollida voluntària per a infants de famílies que els dos progenitors treballin presencialment.

- ALUMNES DE 6è: Acompanyament personalitzat i suport a la finalització d'etapa.

- ALUMNES DE 1r a 5è: Acompanyament personalitzat i trobades programades si s'escau.

Totes les condicions quedaran especificades en el Pla d'Obertura.

Older topics...