HORT ESCOLAR

A l’escola seguim amb les tasques de manteniment del nostre hort. Els nens de cicle inicial i d’infantil aquest trimestre han plantat, recol·lectat i han après a conèixer els animals vertebrats com els invertebrats. A més a més, han fet moltes tasques de manteniment com regar, treure males herbes, treure insectes perjudicials, etc.

Els alumnes de cicle mitjà i superior han après a fer una diagnosi de l’hort com un seguiment de les hortalisses plantades. També han fet tasques de manteniment i sobretot han après a compostar molt millor.