Sortida d’entorn a EI3: Busquem números i lletres!

Hola famílies,

Aprofitant que els nens i nenes d’EI3 ja estan adaptats a l’escola i que comencem a tenir dies de bon temps, comencem a fer sortides d’entorn!

Aquesta setmana hem començat amb la primera i hem sortit a buscar lletres i números a l’entorn. Hem vist que n’hi ha per tot arreu: a les botigues, a les cases, als cotxes, al parc,… i que tots ells tenen una funció! A més, hem pogut veure i escoltar les 12 campanades al costat del campanar i hem jugat una estoneta al parc!

Gaudir de l’entorn i del nostre poble tots plegats és una gran experiència! Aquí us deixem les fotos perquè les pugueu mirar plegats!

Sortida d’entorn: números i lletres EI3A

Sortida d’entorn: números i lletres EI3B

Us proposem que jugueu a casa a buscar números i lletres! Estan molt motivats!!