PROJECTE: QUINES I QUANTS MASCOTES TENEN ELS NENS I NENES DE LA NOSTRA ESCOLA?

Durant aquest primer trimestre hem estat treballant els animals.

Ens hem centrat amb els animals vertebrats: els hem classificat de diferents maneres; hem après les característiques dels mamífers, rèptils, aus, peixos a primer i segon i amfibis a segon; hem dibuixat; hem moldejat amb plastilina…

Hem realitzat treballs individuals, per parelles, en grup per tal de poder treure conclusions i aprendre els uns dels altres.

Mentre anàvem descobrint, se’ns va plantejar una gran pregunta: QUINES I QUANTES MASCOTES TENEN ELS NENS I NENES DE LA NOSTRA ESCOLA?

Vam elaborar una enquesta per fer arribar a les famílies, d’aquí en vàrem fer gràfiques per cursos i llavors per cicles. Al final ens ha sortit una gran gràfica de tota l’escola.

Hem après que hi ha moltes mascotes que són mamífers i que en tota l’escola no hi ha cap alumne/a que tingui per mascota un amfibi.

Fotos del projecte                                                                   Resultats finals