Carnestoltes

Com cada any carnestoltes ha arribat a la nostra escola i durant tota la setmana la disbauxa ha entrat a les aules.

Dimarts començàvem el matí  amb superherois, superheroïnes, mags, policies… i tot el que us podeu imaginar teníem durant les hores de llengua, matemàtiques i plàstica.

Pijames d’animals, batins, sabatilles… i sobretot un munt de ninos ens varen visitar el dimarts.

El dimecres  vestits llargs, nens clenxinats i nenes molt ben pentinades, corbates i barrets, bolsos, fulards…  per tota l’escola vàrem veure.

Dijous  tot de científics i científiques  amb pocions estranyes  van entrar a les classes i alguns d’ells amb moltes ganes de  descobrir alguna poció que fes que carnestoltes no marxés…

Però ja se sap, tot lo bo s’acaba… per sort l’any que ve ens tornarà a visitar!

Clicar per veure les fotos de 1r i 2n.

1 comentari