1ra visita a la biblioteca

Aquest mes, els alumnes de cicle mitjà hem fet la primera visita a la biblioteca del poble.

Pel que fa als alumnes de tercer, vam poder veure els diferents tipus de llibre que podem trobar a la biblioteca. També vam poder veure l’estructura que tenen la majoria de llibres i al final, la Pilar ens va explicar un conte que explicava tota la feina que hi ha per editar un llibre.

En canvi, els alumnes de quart, vam poder descobrir les diferents revistes que hi ha a la biblioteca. Ara ja sabem que a dins de les revistes s’hi amaguen jocs, articles, còmics… i un munt de sorpreses més. Vam fer un joc de preguntes i al final la Pilar ens va explicar un conte que narrava la llegenda d’un pintor de cavalls. Ens va agradar molt l’experiència i al final vam poder fer prèstec de llibres. Segur que tornarem a la biblioteca amb els pares i mares per seguir descobrint les revistes.