Projecte: aparell digestiu!

Durant les últimes setmanes, els alumnes de cicle mitjà hem estat treballant el projecte de l’aparell digestiu. Vam començar el nostre projecte ajudant a la Berta, una nena de p5 que s’havia empassat un botó. Teniem molta curiositat per saber què passaria amb aquest botó i quin recorregut seguiria. De seguida vam veure les diferències entre empassar-nos un botó o menjar algun aliment.

Vam fer una pràctica amb els nens i nenes de p5 on vam poder experimentar el procès de la digestió. També vam tenir la visita d’una experta: la nutricionista de l’escola que ens va parlar de la piràmide dels aliments. A més, vam jugar a un joc de preguntes i respostes des dels chromebooks. Un altre dia, van venir tres nenes de 6è i ens van explicar una pràctica que havien fet per evitar el malbaratament d’aliments al menjador escolar. Elles, ens van proposar un nou repte que no deixarem escapar… Comença una nova aventura!