GIMCANA DE LA PAU

Dijous dia 30 de gener els alumnes de cicle mitjà vam fer una gimcana cooperativa per celebrar el dia de la Pau. Vam estar amb equips de diferents alumnes de 3r de 4t A i de 4t B i vam haver de resoldre un munt de reptes relacionats amb en Mahatma Gandhi, per cada repte aconseguiem una peça d’un trencacolsques. Ens ho vam passar molt bé investigant, ajudant-nos i cooperant… fins que al final, vam aconseguir totes les peces i vam descobrir el missatge que s’amagava darrera el mapa de l’India. El missatge ens felicitava i ens convidava a veure dos curtmetratges relacionats amb la Pau.