SANT JORDI 2015

5- ST JORSDI (6)

Un dies abans de Sant Jordi, vam tenir una visita molt especial: la Dolors Rosas va venir a explicar-nos la LlegendaVerda de Sant Jordi. Una versió diferent, divertida i ecològica de la Llegenda de Sant Jordi, escrita i il·lustrada per la Dolors i que agrada molt als nens i nenes.

Heu vist quines cares d’expectació?

Gràcies Dolors, per compartir aquella tarda amb nosaltres i fer-nos passar una bona estona a grans, petits i petites!

Per celebrar Sant Jordi, les famílies de l’escola esteu convidades a participar en l’exposició de manualitats que organitzem cada any; aquest curs han estat PRINCESES I CAVALLERS!

Totes les famílies que heu participat, heu fet coses molt i molt maques!

Gràcies per la vostra participació!

Processed with Moldiv

El 23 d’abril varem celebrar els JOCS FLORALS  a l’escola! Aquestes són les fotos i els dibuixos dels guanyadors! Són tots uns artistes, com Josep Guinovart!

I per arrodonir la festa, alguns pares i mares de l’escola ens van representar la Llegenda marina de Sant Jordi! Com sempre, va ser molt divertida i emocionant!

6- ST. JORDI

Moltes gràcies a tots els que ho feu possible! Sou uns artistes!

VISCA SANT JORDI! VISCA ELS NENS I NENES DEL GUINOVART!