REUNIONS D’INICI DE CURS

La setmana passada vam realitzar les reunions d’inici de curs. Com a escola creiem que són un moment important per compartir significats sobre la metodologia d’aprenentatge que es desenvolupa a l’escola, conèixer l’etapa evolutiva de les vostres criatures i posar cara a l’equip que treballarà conjuntament amb els infants durant aquest curs.

Us deixem aquí un resum del suport que vam utilitzar: sobretot l’estructura pedagògica i horària, les sortides i els canals de participació i comunicació que utilitzarem aquest any.

Reunió famílies PETITS Presentació Resumida 2023-24

Resum Reunió famílies MITJANS

Resum reunió inici GRANS_compressed

També us adjuntem un formulari per donar-nos la vostra opinió sobre les reunions d’inici per seguir-les millorant i reflexionant per fer millor aquesta estona compartida.

Formulari

Moltes gràcies