PANERA DE NADAL

Els nens i nenes de 6è hem preparat activitats per finançar una part del nostre viatge de final de curs.

Una de les propostes és el sorteig de dues paneres que es farà a la festa de Nadal de l’escola, el dijous dia 20 a les 12,30h. Per elaborar aquestes paneres hem redactat una carta que hem portat als comerços i establiments del poble  demanant la seva col·laboració.

Les dues paneres que sortejarem contenen tot això:

PANERA 1

CHARTER: Barra de torró

PASTISSERIA DOMENEC: 1 Coca de full de músic

CAL BLAU: Lot d’embotits

ROYAL: 3 Ampolles de cava

PAPERERIA: Lot de material escolar

CAL L’EMILA: Sabatilles per anar per casa

CENTRE EXCURSIONISTA: 5 Samarretes de diferents maratons, 4 Pots de tomàquet, 2 Pots de caldo  de verdures, 1 Rajola de xocolata , 1 Peça de roba tèrmica, Galetes salades, Motxilla xino-xano, 2 Tovalloles, una ronyonera d’esport i 1 Got de plàstic, 1 Got plegable, 1 Felpa, 2 Mànigues, 1 Bossa Aneto i 1 Got de plàstic.

BAR LA GRANJA: 2 Bosses de patates i 2 Ampolles de cava

FONDA RIUS: 1 dinar per a 2 persones

CAL SADURNI: 1 pa pagès de 2kg

ESCOLA: 1 pernil

PANERA 2: cedida pel torneig parc natural.

Moltes gràcies a tothom qui ha col·laborat a fer possible el nostre viatge de final de curs.

BON NADAL!!!!!!!