ACTA ASSEMBLEA GENERAL D’INICI DE CURS 2018/19

 

ACTA  DE L’ASSEMBLEA D’INICI DE CURS DE l’AMPA DE L’ESCOLA JOSEP GRAS

DATA i HORA: 15 d’octubre del 2018, a les 20:30h

LLOC: Casa de cultura

ASSISTENTS: 21 (inclosos els membres de la Junta)

ORDRE DEL DIA:

  1. Benvinguda al nou curs.
  2. Aprovació de l’acta de l’assemblea anterior.
  3. Presentació del balanç del curs 2017/18
  4. Presentació de les extraescolars
  5. Constitució i aprovació de la nova junta.
  6. Presentació del pressupost per al curs 2018/19
  7. Millores en el servei de menjador.
  8. Torn obert de paraules i propostes de millora.

 

 

DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ:

 

  1. Comença en Jordi la reunió, donant la benvinguda als assistents.

 

  1. S’aprova l’acta per unanimitat.

 

  1. Continua la sessió amb la presentació del Balanç del curs 2017/18.

Es destaca que el curs passat el casal d’estiu va ser molt deficitari i aquest any es va modificar reduint costos, per exemple treien les sortides amb autocar i menys hores els divendres. La majoria d’usuaris del casal d’estiu són nens/es que no estan escolaritzats a la nostra escola, per tant es va augmentar la seva quota en 10 euros més en concepte d’assegurança i equiparar les despeses.

El seguiment d’impagats ja està en el punt de dos avisos per part de la gestora, ara es procedirà a entregar una carta personalment per un membre de la Junta de l’AMPA.

S’informa de que el dimecres dia 17 d’Octubre es farà el traspàs de l’empresa de gestió i lleure Mas&Gil, l’ Àngela en serà la nova propietària.

S’informa també del format de “Càpsules” i tota la diversitat que pot aportar com a activitat extraescolar de curta durada i s’anima a tothom qui vulgui, a oferir i transmetre els seus coneixements als nens i nenes de l’escola.

 

 

  1. S’informa de les extraescolars que han sortit aquest curs, seran Ànglès i Gimnàstica Rítmica , que seran dividides en dos grups i dies i Teatre també dividida en dos grups per la diferència d’edat entre els nens/es apuntats.

 

  1. Aquest curs mantenim els càrrecs i membres que estem a la Junta actual som:
    • Presidenta: Olivia Porcar
    • Tresorer: Jordi Llobet
    • Secretària: Cristina Font
    • Vocals: Esteve Permenyer, Cristina Martínez i Amanda Egea

S’aprova per unanimitat.

 

  1. En Jordi presenta la proposta de pressupost per aquest curs, 2018/19:

(Adjunt a l’acta)

  • Es destaca la incorporació de una persona més per a cobrir el servei de menjador, ja que la ràtio d’aquest curs es de uns 40 usuaris de mitjana , al dia.
  • També incorporem una partida de subvenció extra que ens ofereix l’Ajuntament per cobrir la nostra demanda, com a AMPA, de contractar a una vetlladora a partir del mes de Gener per a donar suport i acompanyar als usuaris/es del servei de menjador amb NEE (necessitats educatives específiques).
  • Continuem amb la partida específica, per part de l’Ajuntament també, en concepte d’escola de Mares i Pares.
  • Ens reservem una part del pressupost per cobrir la renovació ó reparació de material informàtic per als alumnes, però primer esperarem a la resolució d’un estudi TIC per part del departament d’ensenyament.
  • Per el que fa al Projecte pati, el deixem aturat a l’espera de que l’Arquitecte i l’Ajuntament, façin les seves valoracions i prioritzarem la infraestructura del pati, un cop es tingui fet el pla d’actuació es consensuarà per totes les parts implicades.

S’aprova per unanimitat.

 

  1. Les millores al servei de menjador són:
    • La contractació de un servei de neteja extraordinari (tal i com es va acordar a l’assemblea de final de curs) per fí s’ha dut e terme aquest inici de curs, contractada per l’Ajuntament. També es van endur la cuina i resta pendent la campana extractora.
    • Actualment les monitores a temps complert de 12,30h. fins a les 15,00h. Són: la Núria Sisamon, l’Ana Zapata i la Sensi, atenen a 40 alumnes de mitjana diària i una ràtio de uns 18 usuaris/es són de cicle infantil .La majoria de dies els separen en 2 torns, dinen primers, els de cicle infantil i després els mitjans i grans.
    • Els wc que estaran disponibles per als nens seran, els de l’aula de sensacions (entrant per al pati) per als petits i els del pati per als mitjans i grans, per normativa els de l’interior de l’edifici del menjador només el poden utilitzar les monitores.
    • S’està estudiant i valorant conjuntament amb l’Ajuntament i l’escola, la possibilitat de tenir a una vetlladora especialitzada en la cura i dinamització durant el servei de menjador en nens/es amb necessitats educatives específiques (NEE).

 

  1. Al torn obert de paraules es valora la via de comunicació de l’escola i de la Junta de l’AMPA l’ús de paper imprès s’hauria de reduir pel fet de ser escola verda. Pel que fa a la Junta de l’AMPA, la via de un grup de difusió a les delegades a través de watsapp, es força bona. Però les cartes de informació d’inici de curs per correu postal no arriben correctament a totes les famílies, una de les solucions que podríem adoptar es la captació de les dades postals i de correu electrònic de les famílies, directament per la Junta de l’AMPA.

S’aprova per unanimitat.

S’incorporen a la Junta de l’AMPA assumint el càrrec de vocals i suport a la comissió de festes, les següents persones:

Olga Lopez, Marta Carner, Laura Jordan, Mariona Maynou, Monica Montfort, Nerea Casado i Merche Llorens.

 

Es tanca la sessió a les 21,30 h.

 

 

Cristina Font, secretària de la Junta de l’AMPA:

 

 

 

 

 

 

 

Sant Llorenç Savall, a 15 d’Octubre de 2018.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>