HEM MARCAT LA CURSA DE LES VINYES

EL GRUP DE 3R HA MARCAT LA II CURSA DE LES VINYES

EL DIA 7 DE MAIG, L ‘ ESCOLA VA ORGANITZAR UNA CURSA SOLIDÀRIA PER RECOLLIR DINERS I FER MILLORES EN UN CENTRE D’ATENCIÓ PRIMÀRIA A GÀMBIA. CAL FER OBRES A L’EDIFICI I COMPRAR MATERIALS.

TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA HAN COL·LABORAT FENT DIFERENTS ACTIVITATS PER FER LA CURSA. EL GRUP DE 3R VAM SER ELS ENCARREGATS D’ANAR A MARCAR LA CURSA AL BOSC. ENS VA ACOMPANYAR PER AJUDAR-NOS LA MARTA ARGEMÍ DEL CENTRE EXCURSIONISTA LLORENÇÀ.

MARCAR UNA CURSA ÉS MÉS DIFÍCIL DEL QUE ENS PENSÀVEM! PER AIXÒ, ARA QUE JADSC04294 SABEM COM ES FA, HEM PENSAT QUE ESTARIA BÉ ESCRIURE LES INSTRUCCIONS PERQUÈ TOTHOM PUGUI MARCAR UNA CURSA.

COM MARCAR UNA CURSA

Material:

Cinta de plàstic, blanca o d’un altre color que es vegi bé.

Tisores

Mapa del recorregut de la cursa

INSTRUCCIONS

• Una cursa es comença a marcar pel principi del recorregut.  S’ha de lligar un tros de cinta a l’inici.
  • Les cintes s’han de lligar a una altura aproximada d’1,5 metres, que quedin a l’alçada de la vista de les persones que corren.
  • Si el camí és recte, les cintes es lliguen a una distància d’uns 100 metres entre una i una altra.
  • Si s’ha de canviar de camí o hi ha un camí que no s’ha de seguir, s’ha de posar una cinta que travessi el camí que no s’ha de seguir i marcar amb un tros de cinta a cada cantó del camí correcte.
  • Les cintes s’han de lligar bé, en una branca o en un arbust, però no massa fort.
  • Els trossos de cinta són d’uns 50 cm, aproximadament.