INFORMACIONS IMPORTANTS CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Estem a les portes de començar un nou curs escolar i som conscients del neguit que aquest moment suposa i més encara dins la situació que estem vivint. Ho tenim tot organitzat per començar d’una manera planera i tranquil.la però, davant les informacions d’aquests últims dies, ens hem d’esperar  que l’administració ens doni les noves  instruccions oficials per començar el curs.Tan aviat com les tinguem, revisarem el pla d’actuació  dissenyat el mes de juliol i, en funció de les noves instruccions, si cal, farem les modificacions necessàries.

Tan aviat com ens sigui possible us informarem. Recordem que durant la setmana del 7 al 10 de setembre farem les reunions de pares i mares per tal de facilitar la màxima informació. A principis de la setmana que ve us comunicarem el dia i l’hora d’aquestes reunions.

El curs començarà presencialment el 14 de setembre amb totes les mesures de seguretat.

Estem treballant per començar el curs amb totes les garanties.

Agraïm la vostra comprensió,

#juntsfemescola