LA NOSTRA CANÇÓ

Aquest curs escolars ens vam proposar canviar l’himne de la nostra escola i entre tots i totes  vam posar-nos  mans a l’obra. El primer que vam fer va ser pensar què significa  per nosaltres, els alumnes, la nostra escola i no us podeu imaginar les paraules i  frases boniques que en van sortir. El segon, havíem de trobar alguna persona que ens la cantés i,  qui més adient,  que un pare o mare del centre. En aquest cas va ser un artista que el coneixeu tots i totes: el Remendao,  el qual ens va demanar la participació de les nostres veus. Per acabar, vam anar a gravar l’himne  al seu estudi, quina gran experiència!

Voleu saber el resultat final? Doncs, cliqueu Play!!!

Moltes gràcies Antonio per la feina ben feta,  per l’amabilitat i facilitat que ens has mostrat en tot moment.

Esperem que us agradi molt!