Reportatge VOTV

VOTV Canal Terrassa recentment es va interessar pels nostres projectes després de visitar el nostre web i twitter del centre. Per aquest motiu el passat divendres, 16 de desembre, ens van visitar a l’escola per tal de conèixer de primera mà els diferents projectes que realitzem, com són: els Tallers matemàtics, el Molt a dir i els Ambients de joc, dels quals van enregistrar algunes sessions i vam entrevistar diferents mestres.

Avui dimecres, dia  21 de desembre, arriba el sisè  programa de “El Vallès Educa”  a Canal Terrassa (21:00/23:00) i a Vallès Oriental TV (19:00) amb tres nous projectes educatius.

El programa comença a Sant Cugat del Vallès, concretament a l’Institut Arnau Cadell on mostraran el seu projecte d’hort que desenvolupen els alumnes de de quart d’ESO adaptat i que gràcies al treball transversal milloren els resultats.

El segon reportatge és a l’Escola Pablo Picasso de Barberà del Vallès per compartir amb els alumnes de sisè un taller sobre primers auxilis i ens preguntarem com d’útils són aquests aprenentatges de prevenció i auto-protecció.

I tancarà el programa la nostra escola Joan Sanpera i Torras a Les Franqueses del Vallès per fer un cop d’ull a una escola de 104 anys d’història, el . Quina és la seva història, com treballen actualment? Podreu fer un tastet de diversos projectes molt interessants.

Podreu veure el reportatge en el programa de VOTV “El Vallès Educa”, en les emissions següents:

• Dimecres, 21 de desembre: 19 h
  • Dijous, 22 de desembre:  22,30 h