Setmana cultural

Cada mes de febrer, a l’escola Joan Llongueras, dediquem una setmana a un tema monogràfic que treballem, interdsiciplinarment, a través de la metodologia del treball per projectes. En finalitzar la setmana cultural, enllacem amb la rua de Carnestoltes que la relacionem amb el tema treballat.

Durant la setmana cultural de 2020 culminarem el projecte inicial dels “Som el món”. Des de P3 fins a sisè fem projectes al voltant d’ aquesta temàtica tan propera i, també, fem un munt d’activitats intercicle amb tots els nens i nenes de l’escola barrejats.

Setmana cultural 2017 – 2018

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *