Preinscripció del curs 2020-2021

Informació de la preinscripció del curs 2020-2021

Oferta de places

Presentació de sol·licituds de preinscripció
Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria del 13 al 22 de maig

La preinscripció de manera telemàtica es faci es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic a partir del dia 13 de maig i fins al dia 22.

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció. En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds.

De manera presencial del dia 19 al 22 de maig, al centre triat en primera opció, i només per aquells casos que NO HAGI ESTAT POSSIBLE fer-la de manera telemàtica.

Documentació

– La  sol·licitud

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i còpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

Matrícula
Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1r curs d’educació secundària obligatòria del 13 al 17 de juliol de 2020