Ple dels Infants al Consell de Badalona

A participar aprenem participant. Per aquest motiu a l’escola Joan Llongueras de Badalona ens hem iniciat en el Consell d’infants. La nostra veu compta i avui és el primer Ple.

La Hasna i la Maryam han estat passant aquesta setmana per totes les aules de l’escola i hem tradlladat la veu de tot l’alumnat als responsables de l’Ajuntament.

Nosaltres hem proposat que els Consells no només s’han de fer al centre de Badalona sinó que han d’anar rodant per tota la ciutat. Volem conèixer altres escoles i altres barris i volem, sobretot, que ens coneguin.

També s’ha parlat de les activitats especials que es fan en diferents escoles. En aquest torn de paraula hem participat i hem explicat que tenim un mestre d’àrab del Departament d’Educació i que som pioners a Catalunya. Hem exposat els motius pels quals es fa aquesta àrea a l’escola i, amb els nostres arguments, ens han aplaudit ben fort.

Finalment ens posem com a data el 20 de novembre a la tarda per a llegir el manifest del dia mundial dels drets dels Infants.