Nadales 2017

Any rera any i ja en fa una bona colla, l’alumnat i professorat de l’escola, feliciten el Nadal a tota la comunitat educativa del Joan Llongueras mitjançant un dels esdeveniments més importants del curs, el Concert de Nadal.

Agraïm de tot cor, l’acceptació que té aquest esdeveniment entre els familiars de l’escola. Per aquest motiu, us en volem deixar ben palès aquest record. Accedint a cada un dels cursos que trobareu a la barra lateral dreta, podreu veure les actuacions de l’alumnat des de P3 fins a 6è.