La pau és el camí

Durant els dies 29 i 30, tota l’escola vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau), que se celebra mundialment en motiu de l’aniversari de la mort de Mahatma Ghandi, enguany el 71è.

Dimarts vam sortir al pati a fer jocs intercicles. Els nens i les nenes de sisè s’encarregaven de les activitats conjuntaments amb els mestres i els equips estaven formats per nens i nenes des de P3 fins a 5è.

Durant dos dies hem treballat el concepte de la Pau, enguany enfocat a pensar “idees per canviar el món”. Podeu passar a visitar el vestíbul de l’escola per veure com s’imaginen els nens i nenes un món sense violència de cap tipus.

Dimecres vam sortir al pati i totes les peces de l’escola vam formar un gran trencaclosques per dibuixar al cel que “la pau és el camí”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *