Jornada de portes obertes. Oh benvinguts, passeu passeu!

Enguany es redueix el calendari i s’inicia en la primera quinzena d’abril, per aquest motiu obrim les nostres portes i el proper 27 de febrer, de 16.45 a 18h, podeu venir a visitar la vostra futura escola.

La nostra metodologia és inclusiva, activa i té el compromís de fomentar en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora que, mitjançant la comunicació i el treball, li facilitarà l’adquisició de competències. Aquest curs escolar el nostre centre continua formant part de la Xarxa de competències bàsiques (formació docent entre iguals i en xarxa per millorar els aprenentatges de l’alumnat). L’escola celebra totes les festes tradicionals catalanes i aquestes, juntament amb el pluralisme, la pau, el no-sexisme i el respecte pel medi ambient, constitueixen eixos vertebradors fonamentals de la nostra filosofia de centre.

I per anar obrint boca… us fem una passejada pel Joan Llongueras. Podreu veure els amplis patis, les grans aules amb molta llum, alguns racons, ambients i, sobretot, les nostres joies… els nens i nenes que viuen, creixen i aprenen en aquesta comunitat educativa tan acollidora!