Els oficis

Treball per projectes

El treball per projectes és una metodologia que afavoreix l’adquisició de les competències bàsiques.

És ideal perquè aprofita la motivació de l’alumnat per l’objecte d’investigació i perquè fomenta l’adquisició de procediments per aprendre de manera autònoma i cooperativa.

Generalment l’àrea de coneixement del medi és la que guia la investigació  però també es treballen diferents àrees, diferents sabers (llenguatge, matemàtiques, plàstica, les TAC…).

Què fem enguany?

L’escola serà un gran aparador dels oficis. Des de P3 fins a Sisè han escollit diferents professions. En una assemblea d’aula s’han fet pluges d’idees i exposicions de motius per justificar les propostes que cadascú aportava al seu grup. Entre les diferents propostes, cada grup ha escollit aquell treball que més ha convençut.

D’aquesta manera, cada grup de l’escola tindrà un nom diferent segons el que han escollit, quedant de la següent manera:

Esperem que compartiu amb il·lusió el procés d’Ensenyament-Aprenentatge que des de l’escola Joan Llongueras tenim el plaer de poder compartir amb els vostres fills i filles. Feu de l’escola casa vostra… si és que hi ha… cases d’algú!