Castanyada a l’escola

El proper dimarts 31 d’octubre celebrarem la castanyada a l’escola. Ens fa especial il·lusió celebrar una data tan assenyalada en el nostre calendari ja que, per si no ho sabeu, la castanyera és un personatge que només existeix a Catalunya i a Occitània.

Com cada any, és una festa que volem compartir amb el conjunt de la comunitat educativa; pares, mares, mestres, alumnat i exalumnes. A les 15.20h obrirem les portes del centre i començarem la festa on podrem veure danses i cançons típiques d’aquesta tradició catalana. A continuació, podrem fer un tastet dels àpats de tardor que, amb molta creativitat i il·lusió, l’alumnat de tota l’escola prepararà per a vosaltres.Si voleu animar-vos, cantar i ballar amb cançons típiques d’aquesta festivitat, us deixem un llistat de vídeos!

Somrieu, canteu i balleu… que cal fer espai per als àpats, les castanyes, ens panellets i els moniatos.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *